The last sms?

"Vet du en sak de är så jävla omoget
 av de göra så som du gjorde mot
mig. Du behöver fan inte skriva på
ditt blogg om mig fattar du vill.jag kan
 fan polis anmäla dig bara du vet.
Kunde du inte bara sagt till mig hur
du vill ha de. Du säga att jag skulle
inte smsa dig längre så gjorde jag
som du ville.men för fan vad har jag
gjort de? säg de för FAN. trodde att var
 mogen men de är du fan inte."


 

Dagens ros (vill egentligen inte använda uttrycket men kommer inte på något annat) går till Malla93. Jag blir alltid lite varm inombords när någon bekänner att dom läser min blogg. Fast det där med polisanmälan var faktiskt min idé först. Förutom det här så har du ju faktiskt slutat smsa också, så a rose to you.


Kommentarer
Postat av: Frempe

Vi får byta träningstider, innan denna tvisten kommer blomstra upp till ett äktenskap :)

2009-05-07 @ 18:54:00
Postat av: Emil

Risken finns.. eller att det sker en drive by shooting

2009-05-07 @ 19:58:11
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: Didde

To the left, to the left.

2009-05-11 @ 23:11:46
URL: http://donetdidde.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla sikt

2009-05-12 @ 11:15:37
Postat av: Anonym

har de blivt bättre nu med henne?

skickar hon fortfarnde sms till dig`?

2009-05-13 @ 10:47:09
Postat av: Emil

Hon har bättrat sej ^^

2009-05-18 @ 13:48:32
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0