Patrik Ekwall bajsar länge

Precis som rubriken föreslår är Patrik Ekwall en långbajsare. I måndags stötte jag nämnligen på den omtalade när jag satt och lunchade på en av kalmars mer luxurösa vägrestauranger; Statoil. Patrik köpte en Marabou-choklad och en tidning. Förmodligen för att se om han fanns med i den någonstans. Efter inköpet frågade han kassörskan efter en toalet och hon pekade honom i rätt riktning.

Jag var nu klar med min lunch men fick för mej att jag skulle vänta på herr Ekwall för att ta en kamratlig bild på oss två tillsammans. Bilden hade jag sedan tänkt mmsa till min gode kamrat Sandy Sheen för att lysa upp hans annars så gråa vardag. Och väntade gjorde jag, det gick fem minuter, femton minuter, tjugofem minuter. Efter trettio kom Patrik äntligen ut från toaleten, med mobilen hårt tryckt mot örat. Jag vågade inte störa journalisten under hans samtal så Sandy fick nöja sej med ett sms: "Jag pratade nyss med Patrik Ekwall". Det påstådda pratet bestod av ett obesvarat "hej". Jag ljuger för att få mej själv att framstå bättre, för detta ber jag SS om ursäkt. Patrik Ekwall körde iväg i sin audi och det var det sista vi såg av varandra.

Som vilken arbetarklassmänniska som hellst hade gjort så gick jag in på toaletten för att rekognisera lite, Patrik hade nyligen ätit Curry och spolat efter sej.

Kommentarer
Postat av: SS

Jag uppskattar tanken, men undrar: Om du inte kunde skicka mig en bild på Ekwall, varför skickade du inte istället en på dig, sittande på Toaletten? Det hade värmt precis lika mycket.

2009-05-07 @ 21:42:20
URL: http://sheen.blogg.se/
Postat av: Emil

Tyvär tänkte jag inte så långt. Men om det går bra kan jag skicka en bild nu i efterhand på mej sittandes på en toalett (dock inte statoils)?

2009-05-09 @ 23:13:30
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: SS

Det är lugnt, har redan en. Tack ändå.

2009-05-10 @ 03:39:15
URL: http://sheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0