Pre-Earth Hour

Som ni ser har Mina Två Ören bytt layout till en svart design, men frukta icke, bytet är endast tillfälligt. Ändringen ska visa att jag stöder Earth Hour. På vilket sätt?. För att allt  ska bli svart timman mellan 20.30 och 21.30 den 28:e.
Det gläder mej att se att andra stora företag som b.la Arla hakar på min, förhoppningsvis, blivande trend. Själva Earth Hour-projektet utförs av en organisation direkt under och under ledning av Mina Två Ören.

Don´t forget your own planet! Wear something black to show you support.

(Mina Två Ören uppmanar också andra bloggare att byta till en svart layout för att visa sitt stöd)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vinter02? är det en annan variant av den eller? det luktar Rasmus-bloggdesign här (fastän jag fruktar att hans blogg dog för rätt länge sedan), vem snodde vems?

2009-03-28 @ 17:28:30
URL: http://charmylips.blogg.se/
Postat av: Emil

haha det är jag som är boven, eftersom jag inte orkade ändra själv och detta var den ända svarta förinställda som fanns så var valet enkelt :L

2009-03-28 @ 17:32:16
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0