Earth Hour

Så var det över, en timme i mörker, och den gamla layouten är tillbaka på Mina Två Ören. skönt då den tillfälliga var otroligt ful. Imorgon kommer vi kunna läsa i aftonbladet om diverse bränder som uppstått under mörkertimman (pga stearinljus), ett stort antal rån som skett landet över och några djupa krönikor, av skribenter som försöker bygga upp en helyllebild av sej själva, om vad detta gör för jorden. Jag tycker i alla fall att sextio minuter utan el gör enormt mycket för vår planet (och oss själva) på många sätt, inte bara sparar vi resurser, familjer kommer samlas och samspråkas, spela spel och leka. Något vi gör allt för sällan i dagens samhälle. Jag är stot över genomförandet av projektet och hoppas på forsatt sammarbete med mina arrangörer även nästa år.


Hur jag kunnat byta layout och lägga upp detta inlägget redan nu? Jag sköt upp min earth hour av oro för alla kriminella organisationer som tänkt utnyttja denna "nattens timma". Jag har mina sextio minuter mellan 04.30-05.30 inatt istället.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ledsen att säga det men då gör dina 60 min earth hour inte lika mycket nytta som alla andras. Själv glömde jag det helt :/

2009-03-30 @ 06:21:59
URL: http://charmylips.blogg.se/
Postat av: Emil

äsh, jag gar ju ändå gjort mer än andra genom att starta skiten. Så jag är nöjd ändå, lite missnöjd på dej dock =)

2009-03-30 @ 13:45:09
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0