Mina Två Ören presenterar operation: Klartext!

Mina två ören har blivit anklagad för att vara lite för svårläst. Jag vill inte hänga ut någon, men personen som har klagat är oftast en kvinna ;) Men här på Mina Två Ören ser vi alla lika och vill också ge de mer svagsinta (dummare) en chans att hänga med. Därför presnterar Bloggen nu sitt första lättlästa inlägg; Mina Två Ören, version klartext. Konceptet kanske är lite diffust (suddigt) så första klartext-inlägget blir bara en meningslös historia om en av alla Simon Franssons bravader (prestationer/bedrifter) som är menad att förklara och demonstrera (visa) hur det funkar utan att behöva tänka så mycket på det som står i texten. Som ni kanske redan sett så kommer varje svårt ord följas av en parantes som förklarar ordet på lite lättare svenska.

Alla är inte lika men alla förtjänar en chans att leva och kunna läsa Mina Två Ören!

Jag hoppas att alla har förstått själva idén, annars kommer ni se själva i och med nästa inlägg:
Simon Franssons bravader, del 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0