A(nother) change of pace

Vi (läs:jag) på Mina Två Ören har fått hård kritik från ledningen (läs:mej själv) angående vårt (läs: mitt) "Dina orgasmer i vardagen"-projekt. Innehållsvärdet sjunker lägre och lägre, medans läsarna har strömmat till bloggen och blivit fler och fler. Det är bara att svälja stoltheten och inse fakta. Mina Två Ören håller på att förvandlas till konkurenten aftonbladet! Uppblåsta, påhittade nyheter. Tråkiga, långsökta ordvitsar i rubrikerna. Shane MacGowan är inte alls här idag, att Miro skulle börja spela fotboll igen var uppblåst, han kom inte äns dit och rubriken talar för sej själv.
Listan kan göras lång därför har det nu fattats ett beslut: Istället för att försöka slänga ur oss (läs: mej) så mycket som möjligt så går nu Mina Två Ören från ett nyrkärt par till 5års äktenskap. Nya inriktningen heter "Din orgasm någon gång i månaden". För att avsluta en epok bjuder vi här nedanför på en klassisk artikel från aftonbladet:
_
af


Mina Två Ören - Din orgasm någon gång i månaden

Kommentarer
Postat av: SS

Bra initiativ. Har aldrig tänkt på Cruise-grejen!

2009-12-30 @ 20:16:38
URL: http://sheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0