Run, its a Malalalalay!

Med kändiskapet kommer ju också bieffekter; man får inte vara ifred på stan, man blir lätt självgod (dock inte jag, jag är för stark som människa för o falla dit) och inte minst alla paparazzis (som jagar mej ständigt). Nu senaste tiden kan jag även lägga till punkten: Stalkers på min lista med obekvämligheter som kommer med att vara en publik figur.

Allt började med Malla93...
Oskyldigt bilddagboksnamn på en liten flicka i fjortisstadiet tänker ni, ligger hon här utanför i buskarna och spanar, tänker jag. Många har gångerna varit när min överbetalda och knappt fungerande mobiltelefon ringt och ingen sagt något. Bara mörka stön har ekat i bakgrunden. Samma stön har nu under en längre tid ekat i mitt huvud alla sömnlösa nätter. Det var dags att sätta stopp för det här förföljandet. Funderade först att blanda in polisen, trots hoten att "om jag kontaktade snuten skulle någon nära till mej få lida", men kom sedan på att flickan är blott 16 år gammal. Min ömtåliga och ack så sköra  manlighet skulle inte må bra över att behöva kalla in polis för att hantera situationen.
Nåja, i vilket fall ansåg jag det bäst att gå på hårt, ta tjuren i hornen så att säga (eller i detta fallet; flickan i flätorna). Via msn-konversation konfronterade jag Malla. Jag började mjukt med en vänlig hällsningfras, nåt i stil med: hej. Till svar får jag ett "hejz", tätt efterföljt av frågan: varför svara du inte på mina sms? Jag börjar direkt förklara att jag inte känner ynglingen och har inte heller lust att lära känna henne. Ber henne därför sluta ringa och skicka sms till mej. Hon påstår då att hon aldrig har ringt eller smsat mej, det är isåfall hennes kompisar som ligger bakom dessa ondskefullheter. Varför undrar hon då varför jag inte svarat på hennes sms (om hon inte äns har skickat dom?) undrar jag. Frågorna är många, jag hinner inte få några ärliga svar. Malla93 tappar nämnligen besinningen och blir frustrerad:
Malla says: FAN
Jag svarar inte.
Malla says: hejdå :@
E/I/IiL says: Bra, ring eller smsa inte mej igen

Så avslutas konversationen. Jag priser gud för funktion "block contact" och går sedan tillbaka till mitt lugna trygga liv ute i hareboskogen.

Kommentarer
Postat av: Malla93/Mullan

När får vi se best of malla93?

2009-04-02 @ 17:05:56
Postat av: Emil

När hon gör något bra.

2009-04-03 @ 00:16:29
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så går det när man har småtjejer på msn ;) Du måste leva ett hårt liv...

2009-04-05 @ 19:27:48
URL: http://charmylips.blogg.se/
Postat av: Emil

Jo, men nu har det blivit lite lättare i alla fall ;)

2009-04-05 @ 20:23:26
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: Frempe

Läser detta inlägg med förakt! Sluta med dessa påhopp mot stackars malliz ;)

2009-04-06 @ 07:12:39
Postat av: Emil

Jag ska ge henne ditt nummer och säga att du är intreserad och singel :)

2009-04-06 @ 14:01:36
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0