Born to be cheap


Den här bloggen kan än så länge kännetecknas av långa och djupgående inlägg (förutom öppningsinlägget/ bloggens första inlägg). Därför kommer här istället ett kort inlägg med en rolig bild, för er lite slöare och mindre sofistikerade människor där ute. Enjoy:




Tele2, born to be cheap


Snälla Tele2, ha kvar era reklamer som dom är (dom är faktiskt ganska fyndig) men byt ut alla får och ersätt dom med prostituerade, helst både i kontor-scenen & dusch-scenen. Sloganen kan och ska ni såklart behålla.
Det skulle göra mina vardagliga tvsesioner så mycket roligare.
 

Kommentarer
Postat av: Mullan

Har jag hört detta innan?

2008-11-26 @ 14:06:29
Postat av: Emil

Idén kan ha kommit ifrån när jag under en hetlevrad diskusion med dej sa: "Du är så billig så du borde va med i en Tele2-reklam" ;)

2008-11-26 @ 14:12:33
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: Kos´kit

haha kan du inte skicka in förslaget till tele2 eller räknar du kallt med att alla på tele 2 läser din blogg..;)

2008-11-27 @ 17:23:32
Postat av: Emil

Jag räknar såklart att Tele2, som många andra stora svenska företag, läser min blogg dagligen :)

2008-11-27 @ 18:49:24
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0