Bloggkrig, Choose your side.

Min goda vän och mindre goda kollega Mimmi, har nu bestämt sej för att sluta sprida rykten, viska bakom ryggar och baktala. Hon har nu istället deklarerat öppet krig, vilket hon ska ha en eloge för.
För att inte missförstånd ska uppstå: Det här är alltså ett bloggkrig! Så alla ni som längtat och nu står och slipar yxorna för att störta Mimmi, inte er dag än tyvär.

Hur ska jag då gå till väga för att vinna detta krig? Bortsett från att jag är en mer humoristisk, skickligare användare av sarkasm och ironi, smartare och framför allt; mycket bättre bloggare? Efter många sekunders tänkande har jag kommit fram till att:
a: För att få uppmärksamhet måste något radikalt göras.
b: Det måste vara oväntat och komma från ingenstans, "låt dom aldrig se dej komma"
c: Det måste ske på ett shysst sätt, ingen gillar en dålig sportsman.
d: Använda ett beprövat och bevisat lyckat koncept utan att stjäla det rakt av.

Så imorgon har jag bestämt mej för att invadera kungliga slottet, bränna ner soliden, våldta Silvia, fly landet, ta med mej kungen och alla hans pengar för att sedan inte ge tillbaka dessa till folket, utan leva gott på dom i Thailand.


Välj nu att stödja rätt blogg i denna kamp!


Men för att inte vara en dålig duelant så tänker jag, till skillnad från Mimmi, här lämna ut länken till Mimmis blogg: http://duvbebisen.bloggspace.se/
Så om ni vill läsa om Radikala feministiska åsikter, förvridna ideal, fega påhopp, arga och omotiverade utalande, ta en titt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag flyttar härmed rörelsen till annan adress. för er av det intelligenta slaget läs - ratulsgaj.



emil, ring peppe och be henne läsa ovanstående, varav det allra sista baklänges. puss



2008-11-24 @ 18:07:08
Postat av: Moa

hahahaha, roligt ju.

2008-11-24 @ 19:06:18
Postat av: Rasmus

Nu ställer jag till det för er :)

2008-11-24 @ 21:24:19
URL: http://racemus.blogg.se/?tmp=24212116
Postat av: Emil

Tråkigt om du ska ge upp Mimmi, det är ju du som är min inspiration, hur ska det gå utan någon konkurent... Men det verkar som att jag har funnit en ny duellant i herr Larsson, så the games still on =)

2008-11-25 @ 22:57:14
Postat av: musse bög

jag hejjar på mimmi... träffade ju henne på disney world!

2008-11-26 @ 01:58:33
Postat av: kalle anka

musse är ju kär i mimmi

2008-11-26 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0