Skaderapport

Efter helgens eskapader kan vi konstatera två saker, det har varit en väldigt festlig helg och om Peter Lahm hade haft samma skador och symtom som jag hade han nu legat på intensiven. Nu täcker nämnligen mystiska sår, blåmärken och skrap/rivmärken min innan så vackra och välskulpterade lekamen. Närmaste liknelsen till min kropp skulle nu inte längre vara Brad Pitt i Fight Club, utan istället valfri fånge efter 5år på Guantanamo. Här kommer en kort redogörelse över min hälsa:

Ryggen: Förutom ett groteskt blåmärke, kombinerat med en bula på vänstra mittdelen av ryggen kan vi efter en nogrann undersökning också konstatera att minst 10 skrapsår och rivmärken befinner sej utspritt över hela min ryggtavla.

Axlarna: På den vänstra finner vi här kroppens ståtligaste rivmärke.

Magen: Har klarat sej lindrigt undan, ett skrubbsår på dess vänstra parti är det ända synliga i dagsläget.

Vader: Vänstra vaden har drabbats av någon mystisk åkomma som hindrar vänster ben från att räta ut sej helt, detta resulterar i att detta ben känns 5 cm kortare och försvårar vandring.

Fötter: På höger fotknöl kan vi notera en stor svullnad lik en sådan man får efter stukning.

Huvud: Förmodad hjärnskakning av mild grad. Resultatet av ett halt badrumsgolv, ett bakhuvud och ett handfat.

Händer: På höger handflata finns ett stort, hyffsat djupt skärsår längs med hela handflatan. Båda händer  är täckta med massa små skärsår. Fingrarna även dom utsatta för skärsår vilket försvårar att trycka på och greppa saker. Framkallar även väldig sveda vid duschande och onani.

Sjukdomar: Förutom en vanlig förkyllning, hepatit b och bakfylla så kommer eventuellt en av mina lungor behöva bytas ut. Detta pga för mkt svalt vatten.

Men idag är det söndag och enligt min privata husläkare (läs: läkarboken) så kommer jag om bara några månader åter igen kunna spela piano. Angående helgen så var den mycket trevlig och jag ser förväntansfullt fram emot nästa.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ska alltid hålla på o klaga ! jag tror minsann bara du har lite ont, du vet hur det va med tummen :O där klagade du i 2 dygn, och det va ju ingen fara sen :L

2008-12-03 @ 10:25:58
Postat av: Emil

Jag klagar aldrig när jag inte har rätt till det :L Tummen var ju bruten :@ Men tack för sympatin :)

2008-12-03 @ 12:06:09
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0