Ett kärt återseende

Idag under min veckliga söndagsshopping på konsum (nu mera känt som Coop) stötte jag på en gammal kamrat från gymnasieepoken i mitt liv. Nämnligen ingen mindre än Copy Guy. Det gläder mej nu att kunna medela att CG äntligen har hittat den rätta. CGs dagar som lättfotad playboy verkar vara över, han såg riktigt lycklig ut där han gick hand i hand med den, än så länge okända, storväxta kvinnan. Jag hoppas verkligen att kvinnan inser hur lycklig hon borde vara. Nu när ämnet CG återigen är hett vill jag passa på att även gratulera honom på sin 40års dag som ägde rum för några veckor sedan. Ett fyrfalldigt leve för CG, han leve. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

He had always known his way around the copy machine. Which she ofcourse found very attractive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0