Marknadsför er på Mina Två Ören

Eftersom min blogg nu, efter drygt en vecka, nått enorma komersiella framgångar tänkte jag att det vore dags att jag får tjäna lite pengar. Inte ska jag behöva sitta här och slava för er njutnings skull utan belöning. Mer morot, mindre piska alltså. Därför erbjuder jag nu företag en så kallad "once in a life time oppurtunity" att marknadsföra sej. För det ynka priset av 1000kr(!) skriver jag ett inlägg fyllt av lovord om ert företag. Detta kommer läsas dagligen av tusentals bloggbesökare från hela världen. Efterfrågan kommer vara stor så ta chansen nu innan priset skjuter i höjden. Jag kommer eventuellt också följa Blondinbellas spår och göra det möjligt att följa min blogg via mobiltelefon för endast 100kr i månaden.

Kommentarer
Postat av: Mullan

Vilken initiativ, ser att tjejtidningen Chic redan nappat?;)

2008-12-01 @ 15:16:04
Postat av: Mullan

Motiomera också :o

2008-12-01 @ 15:16:59
Postat av: Brunni

Det finns möjligen ingen möjlighet till att du även erbjuder denna tjänsten för ensamma privatpersoner? Se mig som intresserad ifall möjligheten finns.

2008-12-01 @ 16:23:26
Postat av: Emil

Chic.kvinnan är ju en fenomenal affärskvinna så självklart hoppande hon direkt på mitt framgångtåg.

Och till Brunni: Självklart är tjänsten också tillgänglig för privatpersoner, trodde bara inte intreset skulle vara lika stort på den fronten. Till dej blir det självklart även kompispris; 400kr?

2008-12-01 @ 17:11:03
URL: http://emilnordgren.blogg.se/
Postat av: Brunni

Vi lägger upp det på följande vis:



Du skriver ett inlägg här om hur snäll och bra jag är på alla vis, så lovar jag att inte stämpla dig mer på träningarna samt att jag vid nästa fotbollsträning levererar en okänd summa pengar till dig, allt utefter hur bra jag anser texten vara?

2008-12-02 @ 00:35:57
Postat av: Emil

Jag ska överväga erbjudande så får vi se om det kommer upp ett hyllningstal nångång i veckan.

2008-12-02 @ 14:12:02
URL: http://emilnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0