Uppdatering; skaderapport

För en vecka sedan fick ni läsare ta del av konsekvenserna av för friskt drickande vid skruvs fiske- och badresort. Hela veckan har min dagliga runda till postlådan varit väldigt enformig. I lådan har jag samtliga dagar funnit: minst ett tiotal "krya på dej"-kort, en och annan blomma, hotbrev från svenska kyrkan, vänskaplig hälsning från Rikard Palm och de vardagliga beundrarbreven. Men Mina Två Ören kan nu med glädje (svenska kyrkan, läs: med sorg) meddela att min hälsa nu är återställd, om inte t.om förbättrad. Ett litet ärr på höger handflata är att vänta men det ser jag bara som ett värdigt bidrag till min badboy-attityd. Så tack för alla  kort och blommor, men nu får det vara nog. Enough's enough, jag vill bli överraskad varje gång jag kikar ner i brevlådan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0