Twoforone blogg

En av de främsta bloggarna genom svensk historia har nu nått sitt slut. På Twoforone kunde vi läsa om allt från sex till.. ehm... sex. Vi kunde också genom bloggen ta del av de två skribenternas liv, vardagar, utekvällar, sexuella eskapader och få hjälp eller tips om det mesta (98% sex). Nu lämnar de två tösarna ett stort hål efter sej, ett hål som jag gärna skulle försöka fylla. Men av respekt för kvinnorna bakom bloggen och pga självinsikten att jag inte skulle kunna göra dem rättvisa så hoppas jag istället på en comeback snarast. Den är allra redan väldigt efterlängtad.

Vila i frid Twoforone blogg, på återseende I hope.


(För att detta inlägg inte ska feltolkas så vill jag klargöra att jag INTE är ironisk. Visst handlar bloggen mestadels bara om skribenternas liv, ett koncept vars användare jag många gånger bespottat (Blondinbella? who cares), men bloggen är ändå väldigt välskriven och rolig att läsa. Det finns inte heller några dagens outfits, vilket är en lättnad)

Kommentarer
Postat av: Mullan

R.I.P </3

2008-12-18 @ 00:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0