Ett efterlängtat återseende

En lång tid hade jag plågats med Big-Tasty-tv-reklamen (som har en tendens att presentera varenda program på kanal 6 nattsändningar, bl.a. Spincity, Cheers och Xena som jag följt flitigt senaste tiden), men igår fick jag äntligen äta den igen. För extra drama så lät personalen mej ta ett kvitto för att sedan "vänta 2-3 minuter". Jag gick vänligt och satte mej för att inte riskera en dispyt, vilket kunde gjort mej Tasty-lös.

Efter 2-3 minuter (vilket så småningom blev till 4-6 och 7-10 minuter) fick jag den äntligen. Den lades framför mej på min innan pommesfyllda, men nu tomma bricka. Likt ett barn på julafton slet jag upp förpackning och där i fanns... Mycket riktigt. Precis det jag önskat mej så länge; en Stor Smaskig!

Jag greppade den försiktigt och lite ovant, mycket av salladen föll ut, men efter ett tag kom mina förr så goda kunskaper om hur en Tasty skall ätas tillbaka. Ett kraftigt tumgrepp höll allt på plats och jag kunde njuta mej igenom hela upplevelsen. Efter halva var jag redan mätt men tryckte ändå i mej hela, inte minst för att imponera på mitt kvinnosällskap. Men om jag ska vara riktigt ärlig levde hamburgaren inte riktigt upp till mina föväntningar, den var inte så god som jag hade för mej, faktiskt ingen big deal.


Kommentarer
Postat av: Sandy Sheen

Hear, hear!

2008-12-04 @ 22:12:08
URL: http://sheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0